PREAMBULUM -- DE NEM NEMZETI HITVALLÁS

Endorphins ("endogenous morphine") in wikipedia
Az endorfinról a wikipédián,( hiszen ez nem egy idegélettani szakblog)


Egy szem endorfin molekulát azért mutathatok / I show here is a molecule (met-enkephalin): 139th REAL TIME


2009. október 15., csütörtök

36th REAL TIME

Következik a folytatás, bár nem véres és nem is kényes.
Dokumentáljunk hát serényen!

hát, elvileg újabb verssel újabb képet is lehet feltenni.
elkerülhetetlenül felületes: úgy érzem, nem vádként mondtad, de akként is megállná a helyét: ennyi telik tőlem, vannak itt profibb versdoktorok is.
27 évesen benőhetett volna: na ja, aztán szerencsésebbek 98 évesen döbbennek rá, hogy soha:)
ezt éreztem: az érzés az szent. de a vers is! (és nem mindig találkozik.) a vers annyiban előnyben van, hogy valamennyire átadható vele másnak is az érzés. mondjuk azt hogy ennek meg is kell történnie, azt ugyanúgy nem mondhatom, ahogy egy egy billiárd asztal golyókkal sem jelenti, hogy kötelezően el kell rakni mindet a lyukakba. a játék ott kezdődik, mikor valaki megpróbálja. amúgy üdv:)


Én meg viszont:

És a költők (és más bagolytermészetű emberek) nem alusznak. Nem és nem ! (Az orvosom azt tanácsolta nem is túl régen, hogy talán költözzek Új-Zélandra, ott pont rendesen működnék. Mit mondjak, a végén én adtam neki pénzt és nem ő nekem messzi utazásra.)
A kép alatt nem új profil képre gondoltam, abból még mindig ez a kamaszkori a legdögösebb, hanem olyasmire, ami illusztrálná -- s el is leplezné -- hiányosságaimat. De sabaj, arra van számtalan lehetőség idefönn.
Amúgy ez a DOKK igazán jó dolog a sok balf**zság mellett, ami szerteszét látható a neten, azt hiszem, olvasgatni fogok itt többnyire. De a nem-fenyegetésem azért érvényes, csak jól elástam ókori dolgaimat. Majd kibányászom régészkalapácsommal és jól az orrom alá dörgölöm, mielőtt feltenném Hozzátok.
Ha van olyan, akkor jó éjszakát mindenkinek!

Kép az most nincsen, de ez átmeneti állapot csupán, nyugi!


Nincsenek megjegyzések: