PREAMBULUM -- DE NEM NEMZETI HITVALLÁS

Endorphins ("endogenous morphine") in wikipedia
Az endorfinról a wikipédián,( hiszen ez nem egy idegélettani szakblog)


Egy szem endorfin molekulát azért mutathatok / I show here is a molecule (met-enkephalin): 139th REAL TIME


2009. szeptember 26., szombat

18th REAL TIME

Most meg jól beleléptem a Facebookba és a Freeblogba, bár ez utóbbiról az oldalsáv is tudósít. Mit mondjak, lassú, butuska -- vagy csak szokni kell, és én vagyok az. Hogy kellett-e nekem, azt majd elárulom ha nem és használom, ha igen. Mindegy, egyenlőre itt a kényelmesebb firkálni, s különben is, ez a jelen idő, odaát még az alcímek is pont az ellenkezőjére mutatnak majd (illetve máris, mert azért beköszöntem.) Itt most nem lesz kép, még a végén kifogyok magamból. Csak úgy szóltam. KÉK!


serpagulyás

Nincsenek megjegyzések: